lördag 13 mars 2021

NYKLIPPT


Häromdagen var det lite högtid för mig. För det första att bara komma hemifrån och lämna min självpåtagna isolering. 

Husfar körde mig, precis som han gjort i flera månader nu. (Jag får väl snart börja övningsköra lite försiktigt så jag kan se om jag fortfarande vet hur man gör...)  

Hur som helst styrde vi kosan till min goda väninna Ing-Marie Albinsson som driver Salong Hårfager i sitt vackert belägna hus i Källeryd, Södra Solberga.

Det är som en liten fest att komma till Ing-Marie och låta sig pysslas om. 

Och hon är inte bara en fantastiskt duktig frisörska, hon är så trevlig, godhjärtad och bjuder alltid på fantastiskt goda egenmeckade mackor och hembakta bullar till kaffet! Vilken service va???!!!  

Så man blir inte bara fin i håret, man blir mätt i magen, varm i hjärtat och glad i sinnet hos bästa frissan Ing-Marie!  

Är så tacksam över de fina timmarna på Salong Hårfager! 

Nu är jag inte bara nyfrissad utan också kraglös - men varken lottlös eller hopplös! 



Trevlig helg önskar jag dej! 

/Mickan 

1 kommentar:

  1. Wow!! Snygg frisyr,härliga slingor du är
    jättefin!! Så mysigt att åka till frissan
    och bli fin i håret och bli mätt i magen
    oxå dessutom få en trevlig pratstund som vi
    väl alla behöver i dessa tider!!??Kram/M

    SvaraRadera