tisdag 14 september 2010

Mickans Tänkvärdheter...

3 kommentarer:

  1. Borgmästaren på Ekö19 september 2010 kl. 13:06

    Det är sant att frihet att välja sin situation är viktig, vare sig man är en stor eller liten fågel. Nu är det valdag och om jag kunde välja skulle jag också vara på Ekö som sädesärlan. För det var väl där du tog bilden? Njutbart blädder är minsann bland det bästa jag sett!! Tack för titten!/borgmästaren på Ekö

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt beröm Pira och Borgmästaren ger min blogg! Jätteroligt att det som jag publicerar här kan göra skillnad, betyda något och liksom GE något! Och jadå, visst är ärlan lyckligt boende på Ekö...

    SvaraRadera
  3. underbara Mickan,tror ej Du är riktigt medveten om hur enormt mycket Du ger oss som ser och läser allt underbart Du delar med dig av!Bamsekram till Dig från mig!Inger Hortlander

    SvaraRadera