onsdag 16 maj 2012

Bröllopstider o Bröllopspussar...

Hemma!!!

Min Gård är min Borg...

Nu är postiljonväskan laddad med papper nyss hämtade i Staden. 

Vad för papper?

Jo, papper som rör helgens tilldragelser. 

För nu är ju tid mellan hägg och syren och bröllop efter bröllop stundar nu. 

I helgen ska jag sammanviga många giftaslystna per, låta två bliva ett och därefter ska jag påbjuda de i äktenskapet just ingångna tu, att förenas i en PUSS!!!

Kanske just så rar och innerlig som denna? 

God afton!

Mickan



5 kommentarer:

  1. den här bilden är ju alldeles bedårande mickan<3

    SvaraRadera
  2. Ja Anna, den är gullig. O de är du mä!!!!! Morgonkram!

    SvaraRadera
  3. Tänker fortfarande på paddan jag...men lite gladare blir jag allt över prat om bröllop och pussar!

    SvaraRadera
  4. Paddan är väl värd att vårda o värna, Tjockatanten!!! Pure Paddkärlek!!!
    Å tack maria för ditt glada tillrop!!! Nu är det ny grodkärlek inlagd - håll till godo vänner!

    SvaraRadera