lördag 28 februari 2015

Syskonkärlek

Idag, på Mariadagen, passar jag på att presentera min fina syskon och samtidigt passa på att gratulera min syster Maria på namnsdagen!

Grattis BästeSysterYster!!!!



Dessa människor älskar jag högt och innerligt - mina fina, fina syskon.

Vi står i kronologisk ordning.

Från vänster står Mats, min tvillingbror som är sju minuter yngre än jag, sedan kommer lilla jag, sedan min äldre bror Magnus och därefter min fina syster Maria som just vid det här tillfället fyllde femtio och fick en skylt som jag målat, en skylt till sitt stall.

Så detta är syskonkvartetten Thor som alla har namn på M, Mats, Mickan, Magnus och Maria.

Jag är så himla glad för mina älskade syskon!

Syskonkärlek är en fin kärlek, men inte alla förunnat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar