onsdag 28 januari 2015

Vad tusan händer?

Det här kreativa gänget är ett gött gäng.



Tuppen i hönsgårn är coachen, mentorn, estradören, entreprenören, kreatören, radiorösten och vännen Niklas Carlemar.

Sedan ser du Eva Månsson, min högt värderade, respekterade, älskade och mycket dukiga förläggare som äger och driver Isaberg Förlag i Hestra.

Därefter kommer enhetschefen, coachen, mentorn, projektören, författaren, musik-, och teaterapan Christina Nyrell som gett ut sex böcker på samma förlag som jag och som jag haft mycket roligt tillsammans med. Och lär forledes även ha. Hoppas jag.

Å sen kommer då lanttanten själv.

Jaha. Och vad tusan har vi fyra gemensamt då?

Ja, det kan jag ju tyvärr inte riktigt berätta om ännu. Men snart får du höra.  För så mycket kan jag avslöja som att det är något som kommer höras... Som du kommer höra.

Det är ett  nytt innovativt grepp. Och bakom det innnovativa greppet ligger Niklas och lilla jag...

Öh, ja, vi två, Niklas och jag alltså, vi ligger för övrigt bakom fler innovativa grepp men dem kan jag då rakt inte berätta om i det här skedet! Nej, du milde. Till det är de alldeles för hemliga. Planerna alltså. Mer rysligt rysligt rysligt spännande.

Som det gärna kan bli när två snillen spekulerar. Inte?? Okej, men när två kreativa kreerar då?

Fast om just den här grejen, den med oss fyra här, ja, den grejen får du däremot snart veta. Och höra. Som sagt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar