lördag 25 oktober 2014

SINNRIK FEST!!!

Gud! TIden rusar iväg!!! Redan om två dagar, alltså måndag den 27:e är det sista chansen att boka biljetter till det här fantastiskt sinnrika festen då JAG SLÄPPER MIN VINTERBOK - den fjärde och sista boken i feelgoodserien om en Frodig Husmor och alla hennes djur på en liten gård i Småland...

KOM SNÄLLA, KOM!!!!!!!!!!
Du har två dagar på dig att boka biljetter till denna ovanligt sinnrika kväll!!!!


För vad mer kan man begära än

NJUTBAR Mat ur Årstidernas skafferi
NJUTBAR Lyrik och Goda Bilder ur Årstidernas skeenden
NJUTBAR Gitallmusik ur Vivaldis Fyra Årstider


Jag är i full gång och förbereder mig för att bjuda just DIG på det bästa jag har ur mina årstidsböcker av berättelser och fotografier!

Här är maten som Klas Lindberg bjuder på: 

VÅR: Bakat primörägg med persiljeskott, ättika och rökt forellrom 

SOMMAR: Rimmad öring med krondill, blomkål och rågbröd 

HÖST: Långsamt bakade rotfrukter med hemvevad fläskkorv och picklade senapsfrö

VINTER: Ljus mandelcrème med ”frostnupna rönnbär”

Här kan du BOKA!

FEST FÖR ALLA SINNEN!!!


Åh, snälla, kom, det skulle vara såååå roligt och jag skulle bli så glad om du kommer!

Efteråt säljer vi förstås böckerna och jag vill inget hellre än att skriva några personliga rader i din bok. Dessutom blir du och de andra som kommer, de allra första att köpa Mickans Vintriga Virrigheter!!!



Detta blir en förlängning av min blogg NJUTBART BLÄDDER för detta event blir en NJUTBAR EFTERMIDDAG!!!

Jag hoppas så att vi ses där. Jag har aldrig gjort något sådant här förr och kommer kanske aldrig göra det igen så jag blir jätteglad om du sitter i publiken och skänker mig kraft och mod!

Kramar från en virrig och uppjagad lanttant. Det känns helt knäppt och konstigt att JAG, en vanlig gammel bonnatant från skogen, ska stå på den fina scenen i Sagabiografen i Landsbro och hålla i ord och bild för förväntansfulla gäster som smakar underbar Klas Lindbergs, Årets kock 2012, underbara spännande och för eventet skräddarsydda måltider och samtidigt får njuta av tre superskickliga gitarrvirtuoser som bjuder på valda delar ur Vivaldis fyra årstider...

Vet du - jag önskar baske mig att JAG satt i publiken och fick uppleva detta...

Och NJUTA :-)



3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter Mickan. Måste nog boka ett par till mig och gumman! /Bertil

    SvaraRadera
  2. .min vän <3..du följer din dröm..ditt hjärta...och du märker hur det mesta flödar nu va :-) <3 det är så det blir när man går sin...rätta väg <3
    varm,varm,varm kram om dig älskade du

    SvaraRadera
  3. Det är du som är älskad! Av mig! Anna.... Finaste hårbollen min <3

    SvaraRadera