måndag 27 oktober 2014

Fina brev o trista brev...

Fina rara mail, sms, brev och hälsningar fortsätter komma in med underbart omtänksamma kärleksfulla rader som gör mitt hjärta varmt och mitt sinne mjukt. Jag är sååååååååå oerhört tacksam för er alla! Ni betyder sååå mycket för mig! Tro mig!

Men trots kärlek och visad omtänksamhet så fortsätter min inflammerade käke att värka. Och jag är fortsatt trött, suck, men snart har jag ätit färdigt hela kuren, bara ett par dagar till så kanske jag piggnar till igen.

Nåväl, jag har ändå jobbat hela helgen, från morgon till kväll men i söndags morse unnade jag mig en promenad i skogen med tre hundar och två katter. Det var underbart! Så skönt och energigivande att jag orkade öppna det här brevet...


I say no more...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar