måndag 1 september 2014

Kattposering i det gröna

Hej kära vänner!

Idag är jag hemmavid igen. På gården.

Skönt! Sitter och jobbar vid min dator från morgon till kväll, men hinner ändå inte med det jag ska. Grrrr, frustrerande!

Nåväl, för en stund sedan fick jag fotoabstinens så jag frågade de som fanns närmast till hands (det råkade bli FinDos och RanDis, om de ville följa med mig ut och posera lite så jag fick fota lite.

Nja, de blängde bara surt men så lovade jag dem en hackad mört var, om de följde med.

Okej, sa de, viftade lite på morrhåren och så följde med. Men de var varken så särdeles glada eller intresserade om sanningen ska fram utan de blängde mest surmulet på både tant o kamera!

Men skit samma, några foton blev det ju och här är några (blängande) katter på vift i det gröna sköna, denna första september ut i Nådens år 2014.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar