tisdag 2 september 2014

Familjebyte

Idag åkte Elsa Beskow och Gösta Knutsson iväg till sina nya hem!

Fast jag stålsatt mig att inte gråta så gjorde jag det i alla fall när jag pussade på dem flera gånger innan jag stängde dörren till buren.
.
Men jag är trygg i hjärtat ändå för jag vet att de kommer få fantastiskt fina kärleksfulla nya hem, både Gösta Knutsson och Elsa Beskow.



Här ser ni Elsas nya två-, och fyrbenta familj Whitelock som hämtade även Gösta vars nya familj bor nära Elsas nya familj. På så vis blir resan till Långtbortistan mindre jobbigt för Gösta och Elsa eftersom de har varandra att ty sig till.

Men allvarligt. Skulle ni inte också gråta om ni såg en allvarlig Gösta Knutsson höja tassen och göra en sista liten vink innan han lämnar gården.



Nä nu gråter jag igen...


2 kommentarer:

  1. Gullegossen.....vem hade inte saknat en sån fin gosse....

    SvaraRadera
  2. åhh...alledussingen...<3 förstår att det "kommde" en tår..

    SvaraRadera