onsdag 12 december 2012

Kärleksrekord...


Kränger snart av blåstället och sveper, för allra sista gången, på mig vigselkåpan och ger mig ut i kärlekens tjänst. Idag, detta spännande datum 121212 (icke att förväxla med 112…) ska jag sammanviga fyra giftaslystna par. 

 Avslutar därmed min ”vigselförrättarkarriär” med att slå rekord, både i antalet vigslar per dag och i antalet vigslar per år.

 Hm… Kanske ger det mig legitimitet att åtminstone en gång i mitt liv få säga som detsamma som en och annan idrottsstjärna;

 - Det gäller att sluta när man ligger på topp…

3 kommentarer:

  1. Kan inte tänka mig en bättre vigselförrättare än du! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hade en fin dag på dina sista uppdrag! De som vill viga sig går miste om den bästa vigselförrättaren :) Du är bäst älskade svärmor Mickan!

    SvaraRadera
  3. Kan du någonsin tänka dig en kort comeback? I väntan på frieriet önskar jag dig en fantastiskt god jul och ett gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera