onsdag 20 maj 2020

Besök från SVT


Jag skrev häromdagen i detta forum att det händer just nu mycket i mitt liv. Bredvidgång på ett kommunalt boende, antagning till och start av en sexveckors lång heltidsutbildning för region Jönköpings kulturella och kreativa näringar, som ju drabbats hårt av pandomin, i syfte att finna nya digitala uttrycksformer för det egna företagets verksamhet och alster.

En redaktör på SVT såg mitt inlägg, kontaktade mig och ville göra ett inslag om utbildningen och den uppstådda situationen. De var här på förmiddagen. SVTs reportrar Maria och Fredrik var trevliga och proffsiga.


Hör av mig med mer information under veckan med eventuell länk eller sändningstid om du är möjligen är lite intresserad att veta mer.

Nu är snart rasten över och jag får återgå till skärmen och utbildningen. Tacksam och glad!

Hoppas att du har det bra?! Ha en fortsatt trevligdag!

4 kommentarer:

  1. Ja det reportaget vill jag gärna se!
    En god eftermiddag önskar jag dig.
    / Sivan

    SvaraRadera
  2. Hej! Såg just ett bra reportage på svt,s hemsida. Huvudperson: Mickan Thor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Nu har jag också sett reportaget! Ja visst är det bra!
      Sivan

      Radera
  3. Ja det var bra!! Härligt att du har visioner
    om framtiden och tankar på vad kan jag göra
    nu.... Dagny verkade också intresserad av
    TV - folket!!! Vill nog säkert berätta om
    det fina hundlivet i Kärr!!Ha det bra och distanskram/ M.

    SvaraRadera