måndag 13 januari 2020

TIOÅRSJUBILEUM

Nu fyller min blogg Njutbart Blädder tio år och jag fyller således tio år som bloggare om livet på landet med färgglada bilder och mustigt språk. 


Tänk va, i tio år har jag spridit text och bild om lantlivet, om djur och natur, sorg och glädje, händelser och betraktelser. Nästan 1600 inlägg har det blivit under decenniet som gått. 

Du ska få ta del av en av de allra första inläggen, klicka på TUPPKAVALKAD så kommer du till inlägget. Du lär inte ångra dig, tihi. 

6 kommentarer:

  1. Ja det var ett roligt inlägg! Fina bilder på tuppar också. Då är det 4 år som jag har följt din blogg! Jag kommer ihåg att jag googlade på "landsbygd Småland", då hittade jag till dig! Många grattiskramar! Sivan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantastiskt roligt att du varit med på resan i så många år Sivan!!!!! Det gläder mig!!!!! Hoppas du vill fortsätta!?

      Radera
    2. Det är klart att jag kommer att fortsätta att följa dig. Jag tycker om dina texter och bilder så mycket!

      Radera
  2. Rätt datum 15/2 (min dag)att fånga så härliga tuppar på!!!
    Ja,Mickan va många glädjestunder du gett
    mej,med dina bilder och berättelser!!!
    Det känns som man blir närvarande i era
    fester,kalas och roligheter i Nävelsjö,
    där man är ganska så ofta!!! Stort Grattis
    till dom här åren,hoppas det blir många
    fler!!! Kram din vän i Sjunnen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goaste vännen i Sjunnen. Du gläder också mig med dina spontana och positiva inlägg och reaktioner. Så då är vi ju bra för varandra, du och jag :-) Kram!

      Radera
  3. Grattis lite så här i efterhand. Tio år är en lång tid. Alltid trevligt att följa dig.

    SvaraRadera