måndag 20 januari 2020

Ninni & Farfar = SANT

Lilla Ninni på Thorshill älskar verkligen sin farfar.

Igårkväll blev det ett oplanerat besök hos Ninni.

Farfar skulle deltaga i allt, menade Ninni. 

Hon är så himla söt. 
Farfar, har du sett mina nya möbler? Är de inte fina? 

Ska vi busa med Dino Farfar?

Titta här farfar på min nya spis jag fick av mormor Catarina i Julklapp! 

Ninni är sugen på något gott som finns i skafferiet.

Kolla här farfar när jag badar!

Hundarna har bänkat sig i sofforna i det underbara mittskeppet på Thorshill
Farfar, du kan väl torka mig?


Kolla här farfar, jag behöver inga blöjor utan går på pottan!

Farfar, ser du vad jag äter mycket till kvällsmat?

Givetvis skulle Farfar borsta Ninnis tänder

Ninni älskar verkligen sin Farfar.

Å Farfar älskar verkligen Ninni.

Och jag, jag älskar verkligen dem båda!!!

Tack Livet för allt fint jag har och får vara med om under min vandring här på jordelivet!

1 kommentar:

  1. Ja en sån fin kemi ska man vara rädd om!!!
    Härligt att ni älskar varandra allihop!!!
    Här känns det nog så oxå,farfar/ morfar
    står för bus och hyss!!! Jag står för
    farmors/ mormors goda mat (enligt dom är
    det så!!!) Härliga är dom i alla fall
    dessa små som blir stora alldeles för
    fort!!! Ninni är ju stora tjejen nu och
    söt är hon oxå!!! Kram på er/ M.

    SvaraRadera