onsdag 6 november 2019

Lyckat Författarbesök!

Så lycklig. Tacksam. Glad. Berörd! Lättad. Inspirerad.

Det blev en fantastisk kväll igår på Vetlanda Bibliotek! Det kom såååå många glada nyfikna lyhörda åhörare och det var sådant fint gensvar medan jag föreläste och visade mina bilder och berättade om mitt författarskap.

Efteråt blev det en sådan tillströmning till bokbordet att jag blev alldeles superöverraskad. Hjärtat tog flera extraskutt över positiv feedback och glada tillrop.

En mycket vänlig och generös kvinna som sa sig följa mig  överräckte en påse med orden: "Det är ju snart advent och jag tänkte ge dig en liten blomma som tack för allt fint du gör och ger, jag följer dig med glädje ska du veta". Jag blev alldeles tårögd!

Tack alla för visad tillit och kärlek! Ni betyder mycket för mig!

Omfamning,
Mickan











Gjorde några nya presentationsbilder av mig själv tills igår. Det var ju första gången på nästan två år som jag gjorde en författarföreläsning så jag fick förnya en hel del i mitt material.

Tack Vetlanda Bibliotek för förtroendet!!! Väl arrangerat och ordnat av er!

Jag är glad och nöjd. Mycket!




4 kommentarer:

  1. Nu skäms jag!!! Glömde helt bort din
    föreläsning igår!!! Vid halv åtta gick det
    upp ett ljus i det egyptiska mörkret!!!
    Då var det så dags!!! Roligt att det gick bra för dej(räknade inte med annat)!!!
    Ha nu en fin onsdag!!!Kram från ett snöigt
    Sjunnen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk att ni har egyptiskt mörker i Sjunnen. Du får skriva till Synpunkt Vetlanda om fler lyktstolpar längs (den rensopade) gatan Monica. Fniss.... Puss.....

      Radera
  2. Roligt att det kom många och lyssnade på dig.
    Du är så fin i håret på bilderna, och dina tunikor är så fina tycker jag. En fortsatt bra dag önskar
    Sivan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sivan! Ja, jag blev helt överväldigad och mycket, mycket glad. Jag har känt mig "låg" länge och ibland känt att allt är förbi liksom, som om framtiden ligger bakom mig. Så detta var en fantastisk och mycket välbehövlig och en mycket välgörande upplevelse. Jag har en helt ny energi i kroppen nu. Mer tillit för både mig själv och för framtiden. Märkligt hur det kan bli... Kramar till dig och L!

      Radera