fredag 5 oktober 2018

Frukostmöte och Frosttäckning



Igår gjorde jag lite av en debut i det offentliga livet efter nästan ett halvår av självpåtagen isolering och sjukskrivning.

Jag deltog i ett frukostmöte på Vetlanda-Postens redaktion. Det är två år sedan jag senast deltog i Nuvabs frukostmöten!

Stort för mig med andra ord!









Jag och Carro träffades utanför redaktionen vid kvart över sju på morgonen, sedan blev det kaffe och fralla på vilket det följde intressant och belysande information om de utmaningar som medievärlden står inför beträffande papperstidningen, digital publikation, lönsamhet och läsbarhet.

Kände mig stark och modig och nöjd när jag for hem.





När jag kom hem till gården hade frostkylan klingat av och jag kunde avtäcka blomsterna. Det är ju inte vettigt vad trädgården ser ut med alla dessa skynken. Som Mette, grannen i Rullaberg, skrev.

Jag trodde du pyntat för Halloween... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar