torsdag 13 augusti 2015

Mickan Sommarpratar

Hörni! Snart är det dags!

Eder Lanttant ska snart vara dagens Sommarvärd - live från Scenkanten i Vetlanda Centrum.


Nu är det bara några dagar kvar!

Och några kvällar…

Till vad? Jo, tills det att jag ska vara SOMMARPRATARE live från Scenkanten i Vetlanda centrum. 

Och vet ni vad!?!

Jag har LIVEMUSIK också!



Jag har bett mina goa vänner i den underbara gruppen Carolins Capell att såväl ackompanjera som komplettera mig på scenen!

Det har jag gjort för att jag vill att det ska bli en så fin, berörande, livfull och stark upplevelse som möjligt för er som kommer och sätter er och bänkar er på sofforna framför scenen.


Min ambition är att prata kärnfullt och färgstarkt om mig själv, om ljusa, dråpliga, sorgliga, roliga, tokiga upplevelser och händelser ur (det numera ganska långa) Mickanska livet.

Carolins Capell kommer spela sina egna härliga låtar bland annat från sin egen ganska nysläppta cd "Banne mig" (som finns på Spotify om du vill lyssna på dem redan nu).


Carolins Capell spelar vispop på svenska, med influenser hämtade från folkmusik, jazz och country. I musiken blandas vackra melodier och medryckande refränger med kluriga texter om stort och smått.

Berörande sommarprat och görhärlig musik i en skön cocktaill - ni kan bara sätta er ned på en soffa och skratta, gråta, le, frusta, njuta, skaka på huvudet - och bara svepas med...


VÄLKOMMEN
till Eder Lanttants Sommarprat från Scenkanten i Vetlanda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar