söndag 16 november 2014

Flitens lampa...

Sen lördagnatt: 








FLITENS LAMPA lyser här på gårn - allt i tapper ambition att försöka fixa det så bra o trevligt o mysigt som möjligt för alla positiva nyfikna glada godingar som tar sig ut hit till till oss på vår vinter(bok)fest o adventsmyspys i morgon söndag, festen pågår här mellan kl 12-15 o nu jädrar målar jag och Bengt o Husfar snickrar skyltar så ingen ska köra vilse.

Men nu är de klara o nu har jag gjort informationstavlor, prislistor, bokinfo mm o laminerat dem, fortsatt signera böcker högst personligt o alla böcker o alla kassar har jag textat med kärlek o innerlighet samt försett alla med ett leende hjärta som dessutom fått bli rött .

Nu har vi knutit fina, av Karin Eriksson handklippta, röda band runt alla fyra böckerna som vi i morgon har i såväl gulligt som otroligt prisförmånligt erbjudande!

Fatta hur jäkla häftigt detta känns!!!!

För ett år sen visste jag inte ett skit om detta o ja, nu ska vi ha öppen gård med fyra (!) böcker - som jag lyckats ge liv o själ åt?!?

Häftigt som tusan!!!!!

Jag är SKETAGLA!!!!!!!

Å du som kan o vill (o vågar) VÄLKOMMEN hit till mig o möt människorna, djuren o miljöerna jag älskar allra mest!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar