fredag 4 april 2014

Radiogäst idag!!!





RADIOGÄST IDAG!

Idag, fredag 4 april, sitter det en trind lanttant i radiostudion klockan 16.15 i programmet P4 Eftermiddag i Sveriges Radio Jönköping som blir första mediet som får se och presentera min debutbok Vårliga vådligheter, en av fyra feelgoodböcker i en serie av fyra som jag släpper i år.

Så lyssna om du vill höra oss småprata om mina böcker och vägen fram till bokdebut samt höra om fjärilarna i magen, ja min alltså = mååånga fjärilar, inför morgonens bokrelease ovanför Vetlanda Bibliotek dit alla som vill är välkomna mellan klockan 11 – 13. 

Jag kan lova er att jag just nu ger uttrycket "SKRÄCKBLANDAD FÖRTJUSNING" ett ansikte...

Man kan lyssna direkt på webben: Lyssna direkt

GLAD FREDAG!

Morgonkuckel från en trind lanttant och en trind lantherre...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar