fredag 4 april 2014

Höra mig tugga...


Kära läsare som har (o)turen?) att inte bo i Småland - vill ni höra mig tugga och tjöta lite kan ni här här få höra radiointervjun i Sveriges Radio Jönköping som jag hade förmånen att få göra idag inför bokdebuten och bokreleasen i morgon lördag!!!!!

Här kan ni höra mig tugga...
Här kan ni höra!

Varma stora innerliga goa kramar till er alla - vad vore jag utan er...

Ni är bara BÄST!!!!

Hoppas jag får träffa många av er i morgon på releasen!

Kram från Eder LantTant :-)

2 kommentarer:

  1. Köpte din bok på distriktsstämman i Värnamo idag.Vilka fina bilder och roliga, fyndiga texter. Häls. från Inga-Lill och Tore i Stråkeved.

    SvaraRadera
  2. Vilket häftigt releaseparty! Gillar verkligen din bok. Titta gärna in på Holavedsbrudars blogg i morgon, söndag.

    SvaraRadera