söndag 3 februari 2013

Sista kvällen som "kvinna i 40-årsåldern"...

Även det bedagade äger sin skönhet!
 
Ja, det är en devis att ta fasta på och riktigt luta sig mot så här i de allra allra sista skälvande minuterna av att vara " en kvinna i 40-årsåldern".
 
För senare ikväll, vid midnatt, förändras detta då vår Husmor blir ett halvsekel gammal!
 
Och hon älskar livet som aldrig förr - ja hon älskar te å mä Husfar!!!
 
Fortsatt Gott Liv alla fina Läsare!!!
 
Underbart fat, underbara blommor och en underbar lördagskväll fick hon uppleva igår tillsammans med alla sina syskon vilka träffades runt en brinnande eld långt ute på Tjurkens tjocka is!
 
Tack Tvillingbror Mats med familj...
 
Tack Storasyster Mia med familj...
 
Tack Storebror Magnus med familj...
 
Tack Mamma o Pappa i Himmelen...
 

5 kommentarer:

  1. GRATTIS en av mina allra käraste finaste underbaraste bloggvänner! Du förgyller min dag mitt liv min vecka! Kramar till dig i massor, må du leva minst ett halvsekel till!

    SvaraRadera
  2. Hör du något som i luften surrar så är det jag i Bäckseda som Hurrar. HURRA HURRA HURRA HURRA
    Grattis Goa Mickan Önskar Ingela


    SvaraRadera
  3. Tack själv lilla syster Mickan för att du är den du är och ett Stort Grattis på din dag önskar jag dig, från stora syster Mia!

    SvaraRadera
  4. heej på dig mickan<3
    nemän så du har gått och fyllt år:-) då sänder jag en riktigt stor varm å go grattiskram till dig fina du<3

    stor kram till dig

    SvaraRadera
  5. Åh vilka underbara kommentarer, hälsningar, kramar, hurrarop och fina goa ord från er alla! Tack Ulrica, Ingela, Mia och Anna!!!!!!! JÄTTETACK! Er (tant) Mickan

    SvaraRadera