onsdag 14 mars 2012

En sidensvans besvärjelser...




De va helsicke va ho far ikring med kameran - den däringa tosiga tanten!

Va?

Sa en inte kunna få sitta här i logn o ro?

O bara glo lite?

Nä.

Uppenbarligen inte.

Hele tin ä ho där med si jästra kamera o flinar mä sitt brea tryne.

Åh.

Suck.

Gu, så tröttsamt.


Hm.....


Hm. Igen...

Nä.

Nu vänder jag röva te.


Fattar ho?


Inte?

Fattar ho nu då?


Nä nu jädrar.

Nu sa ja visa va skåpet sa stå.

För bövelen!

E stackar föjjel måste la ha rätt te lite privatliv.

Nu jästrar krystar jag te lite....



Ha - nu släpper ja ena lort.

E lita föjjelsket

Ha!

Där feck ho!



So lång tanten!

Baj baj!

Där kan du stå mä di kamera - för ja skiter i vicket!!!

5 kommentarer:

  1. Lika fantastiska texter och bilder som vanligt, du lyckas till o med få med den lilla lorten;-.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. *skratt* hahahah,jag fick mig ett riktigt gott skratt här du:-) öjöjöj du:-) å du..di dära pilsnera`i föregående inlägg..mariestads ölen...jo men så atte`;-) jag bor ju i mariestad jag va:-) varm å go kram om dig fina mickan

    SvaraRadera
  3. O SKÅL!!! Både Kusin och Anna J!!!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera