måndag 14 september 2020

Kanske Årets Landsbygdsbo?


Idag ringde en kille från Vetlanda Kommun och gratulerade mig till att vara en av tre i kommunen som en jury nominerat till Årets Landsbygdsbo! Blev jätteglad och jätteöverraskad! Men nu är det du som avgör vem av de tre som till slut ska bli Årets Landsbygdsbo. Så vill du lägga en röst på någon av oss gör du det med ett enkelt klick på den här sidan.
RÖSTA HÄR

Nu ska den här trötta tanten gå och lägga sig efter en dag i Hemtjänsten. 

Puss o Kram,

Mickan & Co

4 kommentarer:

  1. Så, nu har jag röstat på dig. Du skriver ju alltid så fint om landsbygden!
    Fin bild på dig!
    Kram, Sivan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga rara snälla du! Tack för din röst, ditt förtroende och din tillit som är tillräckligt stor för att lägga din röst på mig! Tack!

      Radera
  2. Klart jag röstar på Nävelsjös lanttant!!!
    Nu håller vi tummarna!!!
    Hoppas det går bra i hemtjänsten,slit inte ut dej bara. Tänk på allt du har hemma och
    på dej själv oxå!!!Sjunnenkram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina M för din röst och för att du har förtroende för mig nog för att lägga din röst på mig! Blir jätteglad och tacksam! Hemtjänsten är tuff men fint med kollegor och att ha lite jobb och uppdrag... Tråkiga tider att vara föreläsare i dessa C-tider.... Inte ett jobb :-( Bara att kämpa på...

      Radera