torsdag 30 januari 2020

Kan jag hjälpa till?


Nu ska jag prova sociala media på ett annat sätt än att dela bilder på djur, natur, familj, vardagslycka och glada tillrop. Nu ska jag se om sociala media kan fungera som kanal även när det gäller hårdvara.

Jag tar gärna uppdrag. Jag skriver hyfsat, fotar okej och är rätt bra på att kombinera text och bild på ett sätt som berör. Jag är en entusiasmerande föreläsare, projektledare och organisatör. Har stort kontaktnät, är engagerad, flexibel, bilburen och har F-skatt. 


Söker du någon som kan göra reportage, fotojobb, företagsböcker, jubileumsskrifter, dokumentera event, vara projektledare eller föreläsare, någon som kommer till äldreboendet, föreningen eller skolan med bilder, böcker och berättelser? Här har du mig! 

Klicka här för att nå Mickan 

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig lycka till. Kram från Sivan

    SvaraRadera
  2. Tack Sivan. Jag behöver dina lyckönskningar kan jag försäkra.... :-(

    SvaraRadera