söndag 28 juli 2019

Klanfrukost med bad



I fredags morse bjöd vi hit hela klanen på frukost. Det blev lyckat, men oj så varmt det blev på terassen. Vi beslöt att istället ta med den hallon- och rabarberpaj vi bakat på morgonen och förflytta oss upp till sonens badland i Bodatorpasjön.

Där hade vi en fantastisk förmiddag och det är så mysigt att fyra generationer kan bada tillsammans allesammans! På bryggstegen står Lillafarmor Ingrid med sitt barnbarnsbarn Ninni. En sådan vacker och ömsint syn. Jag stuvade in massa fina bilder i hjärtat att  kunna plocka fram som minnen när vintervinden viner runt knuten och jag sitter ensam och arbetar vid mina datorskärmar.

Nu bjuder jag även dig på några glimtar från vår Klanfrukost. Hoppas du också njuter!

Puss o Kram,
Eder Lanttant Mickan

Ninni älskar sin minstekusin Ines




Storebror Freddie vakar över sin lillasyster Ines

Ninni har tagit på sig farmors solhatt!


Mina älskade flickor Lowisa och hennes Ines


Pappa Joakim sitter en stund med Ines medan mamma Lowisa badar











Lillafarmor Ingrid och barnbarnsbarnet Ninni på samma bryggstege









2 kommentarer: