tisdag 20 december 2016

Några jobb kvar!

Gomorron!

Jag har börjat räkna ned till ledigare dagar men ännu kvarstår några saker!

Idag åker jag till VÄRNAMO där jag är i Arabustas Pop-up-butik idag mellan klockan 15 - 18.

Jonny på Arabusta medverkar ju i min bok med ett par smarriga recept. Nu till jul öppnar han en butik på Flanaden i Värnamo centrum och idag är jag som sagt på besök. Bor du i trakterna så kom gärna dit. Arabusta har fina priser för sitt utmärkta mathantverk!

I morgon åker jag tidigt på morgonen till Korsberga och Brittas Restaurang för att bygga upp mitt lilla bokbord. Samtidigt börjar Britta förberedelserna att bygga upp ett Julbord.

Sedan åker jag till Ädelfors Folkhögskola där jag ska medverka på skolans julavslutning med att framföra några texter, ja, kanske någon sång också... Det får vi se hur det känns...

Hur som helst, jag åker sedan raskt tillbaka till BRITTAS RESTAURANGS JULBUFFE för att medverka där till kvällningen och erbjuda gästerna mina personligt signerade böcker så att man får en RIKTIGT god jul...

VÄLKOMMEN att njuta av både julmat och julklappar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar