lördag 27 december 2014

Det kom ett brev...



Ett fantastiskt brev.
Ett berörande brev.
Ett fantastiskt berörande brev - fyllt av fantastiskt berörande ord.

Kärleken syntes redan utanpå!

Och så det fina fotografiet på den fina tuppen och den fina julhälsningen.

Men - det allra vackraste följde sedan...

Nu, kära vänner, delar jag med mig av ett av de absolut finaste brev jag någonsin fått...





Mickan!

Det är DU som berört mig djupast under det här året.

- genom fyra böcker fyllda av vackra bilder, roliga anekdoter och visa ord

- genom den positiva energi du utstrålar när du pratar och sjunger inför folk

- genom den värme och glädje du sprider i det personliga mötet

STORT TACK FÖR DETTA - DU HAR BERIKAT MITT LIV!

Hoppas på mer under kommade år...

Kram! /U


Åh.... jag brast i gråt över de fina orden.

Över den vackra gesten att sätta sig ned och formulera detta. Att skriva ned det. Göra ett vackert brev. Göra ett vackert broderat kuvert. Att gå till postlådan och posta brevet. Till mig! Med sådant fint budskap och kärleksfull ton.

Sådan ynnest att få motta något så här vackert!

Tack U och Tack J!!!

Och tack många många fler för ni är många som gett mig så mycket...

Tack!

Er Mickan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar