måndag 9 juni 2014

Husfar 50 år!!!

Denna underbara sommarmorgon som har famnat Gården i all sin fulländan är så här vacker och ljuvlig och ler brett och generöst för att idag fyller Bästaste Finaste Goaste Mysigaste Husfar 50 år!!!!!!!



Nu ska jag duka en bricka och gå över till "Lisagruppen" bortom Lyckopölen där födelsedagsfrukosten ska inmundigas medan vi tittar på när våra nyaste tillskott, ankungarna Hanna och Annie, lyckligt badar och simmar i Lyckopölen!!!

JAG ÄLSKAR MITT LIV - JAG ÄLSKAR MIN MAN

Grattis älskling på din stora dag!!!  

4 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till Göran och tack för en himla trevlig kväll, kram
    Annika(Bergatrollet)

    SvaraRadera
  2. Hör du något som i luften surrar är det Gunno o Ingela som i Bäckseda hurrar Grattis Göran!
    Tack för allt gott och trevligt i fredagskväll.

    SvaraRadera
  3. Tack själva alla goa fina som kom och bjöd på er själva!!! KRAMEN från Husbonnsfolket i Kärr :-)

    SvaraRadera
  4. så härligt! jag fick ett vill-ha hos er, er fikaplats utanför dörren...såå mysigt!

    SvaraRadera