onsdag 11 juni 2014

Avbön och Invit...


Först AVBÖN – sen INVIT…



Först vill jag be alla som gästade mitt tumultartat toköverraskande välbesökta boksläpp om ursäkt för de långa köerna och speciellt vill jag be er som aldrig kom fram och fick någon bok – än mindre någon signering - om förlåtelse.

Men jag kunde ju aldrig i livet föreställa mig denna invasion av glada människor, då hade vi lagt upp det hela annorlunda…

Så jag försöker göra vad jag kan för att bli förlåten och kan därför redan nu till helgen bjuda in dit till två nya tillfällen få tag på den alldeles nysläppta Somriga Sammelsurier.

Naturligtvis har jag Vårliga Vådligheter och Mickans Tänkvärdheter med mig också.

Så nu vill jag ödmjukt be om ursäkt för ”de hemska långa köerna”, som många morrande sa, och istället välkomna DIG till två nya möjligheter att träffas:

LÖRDAG 14 JUNI: Klockan 11 – 14 på ICA MAXI I VETLANDA

SÖNDAG 15 JUNI: Klockan 13 – 17 på härliga CAFÈ TIMJAN/FLAHULTS LUSTGÅRD mellan Vrigstad och Värnamo

Där kan du ta en heldag med familj och goda vänner, det är ett UNDERBART ställe och jag lovar att du inte åker hem oberörd!

Här kan äta lunch eller ta en fika i Café Timjan eller äta en underbar middag i restaurangen. Du kan vandra i örtagrädgården, hälsa på djuren, låta barn och barnbarn leka i lekparken, gå skogspromenader och handla i trädgårdsbutiken.

Se mer på www.cafetimjan.se

Du kan förstås också komma och hälsa på mig och några av mina familjemedlemmar för säkerhets skull följer med för att försöka hålla ordning på mig.

Du som inte kan komma denna helgen heller har alltid möjlighet att köpa böckerna och vykorten hos din lokala bokhandlare -  eller beställa från Isaberg Förlag. Se mer på www.isaberg.nu

Men jag hoppas förstås att vi i helgen!!!

Så där. Nu har jag gjort avbön - och gjort en invit.

Hoppas innerligt att du kommer och visar att jag är förlåten - och visar att du fått min invit...

Kram, Er lyckliga och glatt överraskade Mickan

2 kommentarer:

  1. du anar inte hur glad jag är för din skull <3 :-) och som sagt..jag är INTE förvånad! <3
    kramar från anna

    SvaraRadera
  2. Goa Anna... Du anar inte hur glad DU gör mig :-) Puss o Kram på Dig!

    SvaraRadera