tisdag 25 mars 2014

Går som tåget...

Allt går som tåget!
Det är fullt ös på allt och inget!

Varje dag händer massa saker - och det mesta är riktigt roliga saker. Jag får trevliga besked, överraskande händelser, fina möten och så, i vanlig ordning, en massa massa massa tankar som snurrar i "hövvet".

Idag ska jag bygga upp ett skyltfönster inför nästa lördags boksläpp! Du milde!
Jag har väl aldrig gjort något sådant förr. Och nu ska det ske.
Och så ska skyltfönstrets innehåll handla om mig!
Om mina böcker!
Om boksläppet!
Om vykorten!
Om almanackan!

Hua!

Men jag ska göra mitt bästa. Igårkväll stod Husfar och jag i källaren och klistrade bilder på masonit. Det är så vi gör, vi lantisar som varit aktiva i små ideella föreningar och sånt, då slår man inte på stort och beställer stora fina (DYRA) affischer utan tager vad man haver...

Visserligen syns det lång väg att allt är liksom "home-made" men vad gör väl det? Jag är också "home-made".

Randis mä!



Tack Cecilia och Karin för all hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar