fredag 16 december 2011

Kisslekar i snön...


Kisslekar i snön.

Hm.

Det KAN låta som om det vore bredbenta varelser av hankön står och ritar mönster i snön med en rinnande gul och varm vätska som de glatt tillämpar i försök och ambition att i den vita snön åstadkomma mer eller mindre konstfärdiga kreationer.

Oklart varför...

Men nej, det är INTE den typen av kisslekar vi pratar om här.

Det här är en väsentligt trevligare variant.

Nämligen Fina Findus på lekfullt humör i vinterns första snö...

God natt!

Er Mickan











So long Cat Lovers!

Nu drar jag!

Låvv,
Fina Findus

6 kommentarer:

  1. Jag vill också ha snö.......Och så vill jag kunna ta lika fina bilder som du gör! Kram på dej<3.

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert! Pussa Findus från oss! och ha en go helg min goa vän! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej alla goa! Ja, visst är det fint när snön lägger sig och målar hela världen vit.
    Nåja. Kanske mest bara min lilla begränsade småländskahöglandetsvärld... Men ändå. Man får va glad för det lilla, hihi.
    Vinterkramar! Er Mickan

    SvaraRadera
  4. Oh vad man blir glad av dina vackra bilder och text därtill... Kraam Ingela

    SvaraRadera
  5. Hej Mickan!
    Hoppas allt är bra med dig och familjen!
    Själv är jag utomlands och provar jaktlyckan, hård jakt med otroligt kuperad terräng.
    Tack för det fina reportaget om jaktlaget i Skryd!! En njutning att läsa!
    Gott Nytt år önskar Stefan H.

    SvaraRadera
  6. Stefan, Stefan! Vad gör du utomlands när du kan prova jaktlyckan o få en hård jakt genom att försöka forcera den kuperade terrängen i Markabackarna för att ta dig fram till ett synnerligen svårfångat villebråd en bit bortom dem... hehe. Kul att höra från dig o jättegott att höra att du gillade reportaget!!! Gott nytt år på dig oxå! /Jaktreportern/Villebrådet...

    SvaraRadera