fredag 12 februari 2021

TVÅ små promenader


Har för första gången sedan jag bröt nacken gjort två utomhuspromenader på en och samma dag! 

På förmiddagen gick jag ut i den fina vinterdagen och orkade gå en liten runda runt Hageberg och Hagelsås med min nya födelsedagspresent som sällskap - Vasasparken. Stannade till vid "Sparbankseken" och grinden därtill och tog ett foto. Det delar jag med mig av här. 

Nu i eftermiddag har jag gått ned ända till Mette i Rullaberg, men hon var inte där. Men ändå - en lite krävande men välgörande vinterpromenad blev det!

Utomhusvistelse i februariljus och sol ett par timmar gör mig nog gott. 

1 kommentar:

  1. Blir sååå... glad för Din skull!!! Att du varit ute på två promenader,hoppas du
    känner dej lite bättre efter dina äventyr
    i det soliga vinterlandskapet som du har
    utanför!!! Så fin den står där i solen er
    sparbanksek!!!Må gott,och så Håller VI i
    och så Håller VI ut!!!Fin helg o kram/M

    SvaraRadera