söndag 4 oktober 2020

Klippning med lyxkant

 


i

Häromdagen var jag hos min sedan flera decennier gamla kompis Ing-Marie och klippte mig på Salong Hårfager som hennes salong heter. Hon är så duktig frisörska! Och en sådan trevlig kamrat. Så underbar, generös, vänlig, spontan och alldeles alldeles förtjusande!

När hon hade klippt och fixat mig klar i håret så hade hon föreberett fantastiskt fika. Så vi promenerade ned längs Kyrkevägen till Dammen. Där flyttade vi bänken ut i solskenet och så dukade vi upp fikat som Ing-Marie hade förberett!!!!!!!! 

SÅ UNDERBART MYSIGT!!!! Lille vovven Abbe var med också förstås! 












4 kommentarer:

  1. Du har så fin frisyr! Jag drar mig för att gå och klippa mig,det var länge sedan som jag hade så långt hår som jag har nu.
    Kram från Sivan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har kanske som så många andra har nu - Coronafrisyr :-)

      Radera
    2. Javisst, jag har Coronahästsvans!
      Jag sparar mycket pengar på det��,som smålänning får man tänka så��

      Radera
  2. En riktigt guldkant!!! Först bli sååå...
    kanonsnygg i håret, sen få en sååå...
    kanongod fika!!! Sen en mysig pratstund
    till det, är ju inte helt fel!!!
    Kan bara bli en riktig guldkant!!Kram / M.

    SvaraRadera