onsdag 8 juli 2020

Äntligen en bokning



Hej kompis!

Jag har idag fått en bokning av min första författarföreläsning på många långa månader. Mycket glad, tacksam och hoppfull. Det har varit många långa och helt inkomstbefriade coronamånader för både mig själv och många andra entreprenörer inom de kulturella och kreativa näringarna.

Men - om restriktionerna då tillåter - blir det en Mickanföreläsning i slutet på oktober under temat:

Det Goda Lantlivet 

Bilder, Böcker och Berättelser 

av och med
Mickan Thor

Vill du ordna något i din hemtrakt, din förening, ditt företag, dina nätverk, din organsiation, ditt kvinnonätverk, din församling or what ever - tveka inte att ta kontakt med mig för en energirik, färgstarkt, glädjande, lärorik, tänkvärd, kärleksfull och mycket berörande och minnesrik stund för dig och de dina tillsammans med mig!

Mejla mig på mickan@lanttant.se

VARMT VÄLKOMMEN

Puss och Kram, Er Mickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar