torsdag 11 maj 2017

Mina kommande böcker!



Bara bara bara MÅSTE delge ER detta.

Ni bara MÅSTE vara de första av alla mänsker här i världen.

Att se det här.

Omslagen till mina två kommande böcker.

Vem ska väl vara först om inte ni - trogna följare sedan många år!

Kart ni ska se dem först.

Mina två kommande böcker.

Denna gång blir det barnböcker.

De två första i en, förhoppningsvis, lång serie: "ALLA DJUREN SERIEN".

Boksläppet blir den 20 augusti i Nävelsjö Bygdegård. Då är ni alla hjärtligt och innerligt välkomna!!!!!

Då ordnar vi en stor härlig glad mysig varm "BARN & BOKFEST" med många olika aktiviteter.

Men, just det hörs vi mer om.

Nu vill jag visa böckerna för er.

Å jag blir JÄTTEGLAD om ni vill kommentera. Här - eller i mejl: mickan@lanttant.se

Puss o Kram





2 kommentarer:

  1. Verkligen fina omslag till dina
    barnböcker,som säkert blir super-
    roliga att läsa!!!
    Kram och lycka till Monica

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det fina omslag på böckerna. Det ska bli roligt att läsa dem. Jag hoppas att det senare kommer en bok om Johanna Nöffe också, hon är charmig tycker jag. Ja jag hoppas att du skriver om alla dina djur.
    Lycka till och kram och trevlig helg!
    Sivan

    SvaraRadera