söndag 16 april 2017

Glad som ett barn

Visst är det ytligt och visst är det välfärd och visst är det materialistiskt.

Jag vet.

Men jag kan inte hjälpa det! Jag är GLAD SOM ETT BARN!!!!!

Glad så det spritter i hjärtat och sjunger i blodet!

Över vår nya trädgårdsgrupp!

Visst är den fin! Som gjort för vår terrass. Tycker jag. Och katterna.

Så lycklig!

Hoppas på många frukostar i morgonsol.

Silluncher i högsommarsol.

Grillaftnar i ljumna sensommarkvällar.

Gemenskap.

Hoppas jag. Och katterna.

Fortsatt FIN PÅSK önskar jag. Och katterna.






3 kommentarer:

  1. Fina möbler ni köpt!! Man får glädja sig över nya saker man skaffar !! Hoppas ni får många trevliga stunder där !!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Ja visst är trädgårdsgruppen fin. Nu får vi hoppas på att värmen kommer!
    Kram från
    Sivan

    SvaraRadera
  3. Åh goa Monica och Sivan. Ni är alltid så positiva och glada och uppmuntrande! Tack för att ni skriver så härliga inlägg här på bloggen! Ni gör min dag varje gång ni skriver!!! PÅSKPUSS!!!

    SvaraRadera