måndag 18 april 2016

SPECIALERBJUDANDE för mina läsare!



Kära läsare!

 Arbetet med min åttonde bok, Mickans Bak&Glädje, som släpps i september är i full gång.

Jag bakar, fotar, skriver recept och jag besöker en hel del andra bakglada vänner vars goda recept jag vill bjuda på.

Glädjande nog har jag redan fått förfrågningar från läsare som vill försäkra sig om att verkligen få ett exemplar av Mickans Bak&Glädje – givetvis personligt signerat av mig – så nu har vi ordnat ett smidigt sätt att förbeställa boken!!!

Klicka på länken nedan för att göra din beställning- här finns också ett specialerbjudande som väntar:

SPECIALERBJUDANDE

Hoppas, tror, vill, önskar och drömmer om fler förhandsbeställningar från er!!!!

JÄTTEVÄLKOMMEN ATT BESTÄLLA!

Puss o Kram
Er Mickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar