måndag 25 maj 2015

Uppmärksamhet

Gomånn!

Jag har givetvis tyckt mycket om att sätta mig en stund på morgonen och göra inlägg på bloggen. Jag har tyckt om det under alla de här åren. Förstås!

Sedan i torsdags bloggar jag i ett nytt sammanhang, på en nyhetssajt som heter JKPGLIVE.SE

Och det blir liksom lite annorlunda att skriva och blogga där.

Dels är det ju sååå mycket mer konkurrens med allt annat spännande som finns på sajten och dels är vi många bloggare som "slåss om" läsarna. Samtidigt är vi ju kollegor, bloggkollegor, om man nu kan kalla det så.

Och att ha bloggkollegor känns ju jätteroligt! Det är jag då rakt inte van vid.



Men en annan sak med att blogga i det här sammanhanget är att sajtens redaktörer - om de vill - kan välja att plocka upp vissa inlägg och lägga ut det som en nyhet.

Det är precis vad de gjort nu, med min historia om hur Herr & Fru Skata attackerar katten Miss Mi som klättrat upp på tok för nära skatornas bo.

Och som bloggare och skribent så är det extra roligt när ens texter och inlägg får lite uppmärksamhet...

Läs här du också! KLICKA HÄR!

Puss o Kram
Eder Lanttant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar