tisdag 3 mars 2015

Rolig överraskning!!!

Oops, titta här!




Kolla, vad som skådas mitt norra öga!

Kors i jisse namn men jag var nominerad till Årets Smålänning!!! I riktigt fint och celebert sällskap!

Nä då, det var inte jag som valdes men bara att ha blivit nominerad är ju helt fantastiskt! Va? Jag, en bedagad trind o förvirrad hönefarmare långt ute i spenaten.

Men inte desto mindre är jag både stolt och hedrad!!!

Tusen tack för er tillit och ert förtroende! Tänk att det finns människor runt mig som tycker att jag skulle vara värdig den fina hedersutmärkelsen, jag blir alldeles varm inombords bara av att veta det!

Jag känner sådan tacksamhet över så mycket. Det känns som om det frö av tillit som ligger i botten av min själ har börjat gro och får mig sakta men säkert att våga tro att Livet vill mig väl...

Kärlek & Leende,
Er Mickan
 

1 kommentar: