lördag 8 november 2014

VILKEN ÖVERRASKNING!!!!!!

Jag tror jag smäller av!!! Jag har just fått veta att ett av mina fotografiska alster har valts ut att delta i LÄNSSALONG 2014!!! 

Jag är otroligt glad, stolt men allra mest överraskad!!! 

Jag - som ju är autodikakt i allt jag gör, har fått med ett alster i denna celebra samling konstverk från länets oerhört begåvade konstnärer! 

Och det bästa av allt är att veta att alla verk är helt avidentifierade, alltså helt anonyma, när Juryn går igenom den stora mängd insända och inlämnade alster. Så verken lever helt och hållet på sitt eget konstnärliga uttryck och innehåll. 

Jag är glad som ett barn!!!! 

I år är det så roligt också för i år är Länssalongen, som är ett samarbete mellan Jönköpings läns Konstförening och Jönköpings läns Museum, är förlagd till Vetlanda Museum där man håller öppningsvernissage den 22 november och så håller utställningen på till den 18 januari. 

Jag är så sjukt överraskad och glad att jag håller på att spricka! 

KRAM PÅ ER!!!!!! 

1 kommentar: