torsdag 11 september 2014

ÖVERRASKNING!!!!

Titta vad jag fann i min postlåda!!!

Det är underbart att hitta trevliga saker i postlådan - lika underbart som det är hemskt att hitta hemska saker i postlådan :-(

Men nu var de en rolig ÖVERRASKNING!!!

Min tredje bok - Mickans Höstliga Hiskeligheter!



Äntligen hemkommen från tryckeriet (boken alltså - inte jag) bara ett par dagar innan vårt "tjuvsläpp" på Hälsomässan i Vetlanda på lördag ml 10 - 16! 

Kom o bläddra - kom o kramas! 

Gratis inträde för alla aktiviteter - te å mä för både mitt o hälsogurun Mårten Nyhléns föreläsningar!

Men dörrarna till föreläsningen stängs några minuter efter 11.00 så vill du möjligen komma och lyssna på mitt pladder och bludder så måste du bänka dig i Vetlanda Gymnasieskolas Aulan nångång mellan 10.30 och 11.00. 

Men resten av tiden sedan står jag i montern som vi har i den vackra Gallerian, där är jag och hela min familj, Ludwig och hans Johanna, Lowisa, Göran, förläggare Eva Månsson (hon räknas nästan som familj hon mä :-) ) och jag. 

Men nu måste jag sätta mig på en stubbe o bläddra lite i den ännu rykande nytryckta Hiskeliga Höstligheter!!! 

Så rysligt spännande hönni!!!

Hiskeligt Höstliga Hälsningar!!! 

Eder Lanttant :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar