torsdag 13 mars 2014

VINN MIN BOK!



Förlaget har just utlyst en tävling där de lottar ut TRE böcker av vårboken Vårliga Vådligheter!

Tävlingen är superenkel!

Det enda som man behöver göra är att gilla deras facebooksida och inlägget om mina böcker så är man med i tävlingen och kan vinna en bok.

Tävlingen pågår ända till 31 mars och sedan annonseras vinnarna ut här på min blogg och på Facebook!!!

Här är  länken:
https://www.facebook.com/isabergforlag/posts/10152281933352173?stream_ref=10

Tryck, gilla Isaberg Förlags facebooksida och så gilla och dela inlägget om utlottningen av mina böcker - KLART!!! 

Nu är det kanske just du som vinner min första bok och får den i din hand först av ALLA!!! 

Naturligtvis med en personlig hälsning från tant själv!  Kanske en signatur från en tuppfot eller slika ting... 
Tack goa rara snälla omtänksamma ni för att ni hjälper till att sprida informationen om att lilla jag, nåja, har gjort böcker som snart, mycket snart finns i handeln... 

Nu nyper jag mig i armen. Igen. 

Puss! 


1 kommentar: