tisdag 11 mars 2014

Hela vårkollektionens vykort!

Nu du! Nu är det en sketaglad lanttant som för dig ÄNTLIGEN får presentera alla tolv vykorten i vårkollektionen "Mickans Tänkvärdheter" som kommer släppas inom kort.

Hoppas du hittar något som du gillar?!



















Du kan köpa dem under bokreleasen dit DU är VARMT och INNERLIGT VÄLKOMMEN lördagen den 5 april mellan klockan 11 - 13 till Hörsalen ovanför Vetlanda Bibliotek: Mer info här:  http://www.destinationvetlanda.se/sv/mickan-thors-bokslapp-5-april

Du kan också gå in i din bokhandel och köpa/beställa dem. Om de inte har dem hemma tar de hem dem på ett par dagar. För dig som bor i närområdet kan en titt in till Björns Bokhandel i Vetlanda vara aktuellt då de kommer sälja både mina vykort och böcker inom kort.

Du hittar även mer information på mitt förlag; www.isaberg.nu

Jag kommer också ha med mig dem när jag är ute och förläser så då har du också möjlighet att köpa dem!

Men nu är jag nyfiken på om du hittar något kort som du gillar??? Hör GÄRNA av dig till mig om du vill, jag är sååå nyfiken :-) skriv till mickan.thor@tele2.se

Nu ni,  nu ska jag går ut bak lagårn och fortsätta klampa omkring på dyngan. Idag planterar jag lökar och förser gamla övervintrade krukor med välbrunnen gödsel och vattnar igenom.

Drottningen av Dyngan ni vet :-) De ä ja dä!

Puss!

4 kommentarer:

  1. Allihop är jättefina och roliga och tänkvärda!!!!
    Om grubblande tog på hullet... gillar jag bäst! Men om det vore så funnes jag ej....
    Grattis till dina framgångar Mickan!

    SvaraRadera
  2. Om det vore så hade jag icke heller existerat. Men OM jag skulle existerat skulle jag i så fall kunnat stå under trädgårdens tvätt lina utan att bli blöt när det regnar.... PUSS goa ANNIKA!

    SvaraRadera
  3. gillar allihopa! och hinner jag så ska jag komma till releasen även om det är en bit att köra!!!! kramar från oss alla!

    SvaraRadera
  4. Underbara kort !Favoriten är Om grubblandet tog på hullet/Kram

    SvaraRadera