torsdag 6 mars 2014

Min egen vykortskollektion!!!

Det händer fantastiska saker varje dag!!!

Vet ni?

Idag blev det klart!!!

Det blir en vårkollektion av vykortserien "Mickans Tänkvärdheter" lagom till boksläppet.

Här är lite smakprov!




De kommer säljas i buntar där det ligger tio olika Mickans Tänkvärdheter i en och samma bunt!

Så himla skoj!!! (Ja, det tycker jag i alla fall :-)

Det blir lantliga, småbonniga, vardagliga, underfundiga tänkvärdheter även i vykortsform alltså!

Såååå glad är jag för detta och jag hoppas INNERLIGT att dessa kort kan få sprida lite glädje och locka fram ett och annat leende eller rent av ett par frustande skratt, kanske en huvudskakning eller ett nickande igenkännande.

Tihi!

Kärlek å Glädje!

Er skateglada Mickan


2 kommentarer:

  1. Hej! Såg inslaget om dig på SVT idag och blev så himla glad. Precis som du skulle jag vilja leva=). Tar du emot studiebesök;-)? Ska hålla utkik efter dina böcker..
    Hälsningar Jonna, Växjö

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att du hittade in till bloggen sen oxå! Jag lever inte så glamoröst som det ser ut - men jag lever nog ett liv där jag är sann mot mig själv... Det är säkert du också Jonna! "Relesefesten" för andra boken Mickans Somriga Sammelsurier, anordnar vi nog här hemma på gården, sannolikt nationaldagen, då kan du passa på att komma hit ju!!!! Det skulle väl passa? Då kan då både hitta böckerna, vykorten, mig och djuren på ett bräde :-). Låt oss hålla kontakten så ser vi vad som blir bäst! Allt gott till dig och de dina Jonna - och vet du vad - du kommer nog fram till ditt drömliv en dag du oxå! KRAM om dig!!

    SvaraRadera