fredag 24 juni 2011

Målmedveten i matfrågor...



Visst blir man glad bara av att titta på den här idoga lilla humlan som verkar så ivrig och målmedveten.

Som så målmedvetet sätter igång propellern, rätar in radarn och tar tydligt sikte på nästa maskros.

Vet vad den vill. Gnuggar vingarna i förtjusning. Förväntan.

- Nu jädrar ska här ätas!

O så ger den sig i kast med sin förestående uppgift.

Lyfter. Siktar in sig. Och ger sig iväg! Sen är det tabberas som gäller!

Jag vet precis hur de ä - va gör man inte för lite gott käk?



4 kommentarer:

  1. Ha en underbar midsommar! kram!

    SvaraRadera
  2. jag måste bara säga detta:-)du vet att du är en fantastisk fotograf va?!...hälsn anna

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiska humlebilder Mickan ! Hon fullkomligt vältrar sig i godsakerna, hi hi ! Hoppas du har haft en härlig midsommar !
    Kram
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  4. Lisa, UlricA och Anna!!!! Tack för era positiva tillrop, jag blir jätteglad!!! Liksom Humlemor, jag ska berätta för henne strax! Fortsatt härlig helg önskar jag er alla! Humlekram!

    SvaraRadera