tisdag 1 juni 2010

Vacker, vackrare, vackrast...




I helgen hade jag lite trevligt fotojobb. Hade förmånen att få plåta min systerdotter inför hennes studentbal.

Både hon och kvällens balkavaljer har hundar vilka jag förstås inte låta bli att plåta. Visst är de små papillonhannarna vackra!?

Och vacker var även lillhussen till dessa, balkavaljeren A från Staden.

Vacker som en saga var även Systerdottern K. Jag tyckte närmast hon minde om Askungen som skred till bal som den vackraste av alla flickor.

Antar att jag därmed utgör den elaka, om inte styvmodern, så i alla fall mostern...






3 kommentarer:

  1. Mickan du är duktigast på att ta kort. och du är den enda men också allra bästa mostern jag har! Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Mickan! Vilka vackra foton - hoppas att vi ses den 11:e - kram Suzie

    SvaraRadera
  3. Så underbart fina kort! Jag blir som vanligt väldigt rörd o förundras över din förmåga över att kunna plocka fram det fina som du gör. Är också kollosalt stolt över vår vackra dotter...
    Tack Mickan!

    SvaraRadera