fredag 20 januari 2017

Ensamkväll




Ensamkväll hemma.

FAST att jag var inviterad till TVÅ jättetrevliga, roliga, mysiga fester med underbara vänner som jag verkligen hade velat träffa.

Fester som pågår i detta nu på två helt diametrala håll i länet.

Jag hade GÄRNA varit där, verkligen.

 Men - livet är lite rörigt....

Äldre familjemedlemmar är sköra i hälsan, jag har valpar som tarvar passning och sällskap, jag själv är lite trött och smått förvirrad över både det ena och det andra. Ja, så jag blev kvar här hemmave - som jag blir mest jämt...

Men bästaste finaste goaste Husfar är dessbättre ute på festligheter ikväll - hoppas han har det jätte, jätte, jätteroligt - för det är han verkligen värd, den tappre Trälen....

Gonatt Govänner!

1 kommentar:

  1. Hoppas du sov gott! Jag har tittat på dina gulliga djurfilmer som du lägger ut på facebook. Dina djur är så snälla mot varandra och du pratar med så snäll röst till dem.
    Kram från
    Sivan

    SvaraRadera