söndag 19 juli 2015

LITET i konstvärdlen - STORT för mig!!!

En alldeles underbar, pirrande, ja smått overkligt, var det att se sitt eget påvra namn i detta högst celebra sammanhang!!!




I det tjusiga magasinet Konstguiden, en specialtidning från Konstvärlden, hittar jag:

UTSTÄLLNINGAR VETLANDA MUSEUM och där, ofattbart nog, står: Mustiga Mickanismer Mickan Thor 29 augusti - 27 september.

Detta, med en alldeles egen separatutställning på ett museum, en uställning som bygger på mina fyra årstidsböcker, är något jag aldrig i mina vildaste fantasier kunde föreställa mig skulle inträffa!!!


Men såååå glad och sååååå stolt och samtidigt väldigt väldigt ödmjuk är jag inför detta!!!

Psst: Jag finns i lokalerna på öppningsvernissagen på lördagen den 29 augusti klockan 13! Jag viskar detta till dig ifall du skulle vilja göra mig, om möjligt, ännu gladare genom att komma dit och träffa mig och uppleva utställningen...)

Kram, Eder Lanttant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar