lördag 11 april 2015

Välj & Vinn!

Jag sitter och jobbar med nya vykortskollektioner.

En av kollektionerna heter: MICKANS MISSNÖJE...

Nu ber jag dig om hjälp! Hälften av korten ska bort!!! 

Hjälp mig att välja bland dem - vilka ska bort och vilka ska bli vykort? 

Jag TROR jag kommer ge ut ett dussinvykort i serien MICKANS MISSNÖJE...

Antingen kan du svara i en kommentar här direkt på bloggen eller mejla mig på: mickan.thor@icloud.com eller skriv på facebook.  

Bland alla er som röstar slumpar jag ut tre vinnare som jag med glädje och tacksamhet kommer SKÄNKA varsin vykortskollektion; MICKANS MISSNÖJE! 

Tre av er kommer få MISSNÖJESKOLLEKTIONEN hemsänt på posten - eller om du hämtar dem själv här på gården på Nationaldagen då jag släpper både nya vykortskollektioner och två nya fina små feelgoodböcker! Så det så. Men mer om denna underbara LANDBYGSFEST då vi frossar i djur och kultur, ja det får ni veta alldeles snart. Men Nationaldagen is the day...  

Så snälla du! Hjälp mig välja! 

Titta, bedöm, välj, skriv och berätta vilka kort som du anser ska bli VYKORT så har DU chansen att vinna hela MISSNÖJESKOLLEKTIONEN! 

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4

Nummer 5

Nummer 6

Nummer 7

Nummer 8

Nummer 9

Nummer 10 

Nummer 11

Nummer 12 

Nummer 13

Nummer 14

Nummer 15

Nummer 16

Nummer 17

Nummer 18

Nummer 19

Nummer 20 

Nummer 21 

Nummer 22

Nummer 23

Nummer 24 

Antingen kan du svara i en kommentar här direkt på bloggen eller mejla mig på: mickan.thor@icloud.com eller skriv på facebook.

Du kan givetvis sms:a på 0730 510 520

Som sagt: Bland alla er som röstar slumpar jag ut tre vinnare som jag med glädje och tacksamhet kommer SKÄNKA varsin vykortskollektion; MICKANS MISSNÖJE!

Tre av er kommer få MISSNÖJESKOLLEKTIONEN hemsänt på posten - eller om du hämtar dem själv här på gården på Nationaldagen då jag släpper både nya vykortskollektioner och två nya fina små feelgoodböcker! Så det så.

Men mer om denna underbara LANDBYGSFEST då vi frossar i djur och kultur, ja det får ni veta alldeles snart. Men Nationaldagen is the day...

Men först behövar jag din hjälp att välja!

Titta, bedöm, välj, skriv och berätta vilka kort som du anser ska bli VYKORT så har DU chansen att vinna hela MISSNÖJESKOLLEKTIONEN!

Kram från Eder Lanttant som verkligen gillar Missnöjen...

4 kommentarer:

  1. Nummer 1,2,5,7,8,11,13,15,19,21,22,23 är mina favoriter!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annecharlotte! Men OM du skulle bli vald måste jag veta var jag får tag på dig, kan du lägga ett litet mail till mickan.thor@icloud.com så jag har kontaktuppgifter ifall ifall det är du som vinner vykorten :-)

      Radera
  2. Hejsan Jag tycker att alla är såå bra men väljer:1,2,3,5,7,8,15,16,20,21,22,24
    Kramar från Ingela/Bäckseda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ingela för dina röster på kissemissarna!!! KRam om dig!

      Radera