onsdag 1 april 2015

Tredje plats

Tack alla fina goa rara förhoppningsfulla för alla röster och delningar! Tyvärr räckte det inte ända fram men jag hamnade på en hedrande tredje plats! Och, vi ökade på mina röster med flera hundra på bara tre dygn! Det är bra jobbat.

Och förresten - att vara den tredje mest färgstarka kvinnan i världen är ju inte så tokigt det heller - eller hur?

Dessutom så var ju varken andraplatsvinnaren Frankrikes delegat eller totalvinnaren Englands kandidat någon "hönekäring" så man kan ju faktiskt säga att jag är Världens Färgstarkaste Hönekäring. 

Nu har emellertid luften gått ur mig helt, jag var ju egentligen inte pigg innan de här tre intensiva dagarna med tävlingen men jag blev så upprymd och fick positiv energi av det hela, spänningen, det roliga och häftiga! Det ganska osannolika i att jag ens var med i tävlingen!

Men nu försvann både upprymdhet och energi lika fort som en avlöning och det blir dessvärre ännu ett ofrivilligt sjukhusbesök idag.

Men innan jag åker ville jag bara skriva dessa rader så ni fick veta hur det gick och så vill jag givetvis tacka er alla.

Bästaste Ni - Tack för att ni finns! Tack för att jag får vara er vän!

Eder (just nu rysligt färglösa) Lanttant...



2 kommentarer:

  1. Grattis till en tredje plats. Fantastiskt. Önskar er nu en riktigt skön påskhelg bland alla kycklingar och andra djur. Krya på dig nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Maggie! Önskar också dig allt, allt gott och både tur och framgång med dina hjärtefrågor!
      KRAM!

      Radera