lördag 20 december 2014

En grå tant...

Sänder dej en liten hälsning från mig och min köksbänk...


Nån gång får jag höra att jag är "en färgstark kvinna" men nu kan jag nog helt sanningsenlig att jag i det  här illustra sällskapet deninitivt ter mig grå och anspråkslös och "en färgstark kvinna" får allt bytas mot "en grå tant"...

Önskar dig en underbar lördag - det ska jag försöka ha, även om dagen redan är rätt intecknad med jobb men det brukar jag ju inte ha nåt emot som du vet... 

Go förmidda! 

Ps. Glöm inte att jag tycker om dig. Mycke... Ds. 

Eder grå Lanttant... 
 
 

2 kommentarer:

  1. God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig!
    Läser och njuter av dina bilder när livet är lite surt!
    Då hjälper det att gå in på din blogg! Tack!

    SvaraRadera
  2. Haha Mickan ... grått är flott ... eller var det blått?

    SvaraRadera